1з1
Розміщено:
Оновлено:
Оголошення
№ 14146949
№ 14146949
Переглядів оголошення: 995
Переглядів
сьогодні:1
сьогодні:1
Інші посади в сфері Управління персоналом/ HR в Одесі
Необходимые навыки и качества- любить людей и уважать свой коллектив,
- базовое знание ПК.
- адекватная самооценка,
- уметь работать в команде,
Обязанности
- отработка с клиентами в офисе (без поиска),
- подбор и адаптация новых сотрудников в отдел. Помощь и поддержка им на первом этапе,
- контроль работы сотрудников,
- взаимодействие другими филиалами по вопросам поставки товара,
Условия работы
- График работы пятидневный 9-18. Выходные – сб, вс.
- до 20000 грн в месяц.
Для записи на собеседование свяжитесь с руководителем по тел. 099 768 53 30, также пишите в вайбер,
Показати більше
Требуется Помощник предпринимателя
20 000грн
Останні зміни ціни(грн)
Ціна не змінювалася за останні 30 діб
Вид зайнятості на даній посаді:
Повна зайнятість
Бажана освіта:
Вища
Відгуки про магазин
0 відгуків
Всі відгуки про магазин
Інші оголошення автора
2 оголошення
Користувач Андрей розмістив оголошення у категорії Управління персоналом/ HR, Робота Вакансії, Інші посади в сфері Управління персоналом/ HR у місті Одеса, Одеська область. Користувач написав у заголовку "Требуется Помощник предпринимателя" та оголосив оплату праці в 20 000 грн. Оголошення було розміщено 17 червня 2021 р.
Ви також можете розмістити своє безкоштовне оголошення на нашій дошці безкоштовних оголошень Оголоша. Розміщуючи оголошення, ви можете вказувати вартість Вашого товару або послуги, вибирати стан товару, що продається, як нове або б/у, а також вказувати різні параметри в багатьох рубриках і категоріях сайту Оголоша.
Ви також можете розмістити своє безкоштовне оголошення на нашій дошці безкоштовних оголошень Оголоша. Розміщуючи оголошення, ви можете вказувати вартість Вашого товару або послуги, вибирати стан товару, що продається, як нове або б/у, а також вказувати різні параметри в багатьох рубриках і категоріях сайту Оголоша.