Завантаження

Рус
Вибрати спеціалізацію
Освіта
Вища
Незакінчена вища
Середня спеціальна
Середня
Досвід роботи
Без досвіду
До 1 року
Від 1 до 2 років
Від 2 до 5 років
Більше 5 років
Вид зайнятості
Повна зайнятість
Неповна зайнятість
Віддалена робота
Проектна робота
Стажування/ практика
Стать
Чоловік
Жінка

Резюме спеціаліст технічної підтримки/Customer Care у Луцьку

Звичайні оголошення

Technical support – це служба, куди звертаються клієнти компаній, користувачі послуг або продукції. Звернення стосуються поломок, неадекватного функціонування, інших питань по використанню й тощо. Штат спеціалістів техпідтримки є у більшості комерційних і торговельних підприємств, виробників (абсолютно кожного), банків, ІТ-компаній, гейм-студій, розробників додатків для ПК і смартфонів.

Які плюси роботи в технічній підтримці у Луцьку? Це чудова позиція для початку кар'єри в IT. Займаючи посаду на першій лінії, не потрібні глибокі знання з тех. частини, досить бази. Професія є затребуваною. Гідний рівень заробітної плати і можливість просування по службі – важливі фактори. Вам буде простіше влаштуватися на позицію консультанта з впровадження, проджекта, менеджера продуктів і т. д.

Що писати в своє резюме? У вас немає досвіду? Студент останніх курсів? Додайте сертифікати, напишіть про освіту і вміння. Зробіть безкоштовну публікацію на дошці оголошень ОГОЛОША, та робота сама вас знайде!

Детальніше