Розміщено:
Оновлено:
Оголошення
№ 16511214
Переглядів оголошення: 459
Переглядів
сьогодні:2

Інше у Миргороді

Стережись, славні лицарі! На горизонті з'явився величезний червоний дракон, а це значить, що зараз нам доведеться несолодко! Від його жаркого полум'я не врятуватися, так що, мабуть, доведеться нам скласти свої славні голівоньки прямо тут. Хоча, стривайте, подейкують, що існує один-єдиний шанс, а точніше, одна певна фея, яка своїм чаклунством відводить смертоносний вогонь в бік! Ну що, може бути, вогнедишний не так вже й страшно і ще повоюємо? Чи ні? Доповнення "Принцеса і дракон" додає до основної версії гри нових міплів: Дракона, який під час свого польоту пожирає підданих, а також різних тварин, розташованих на ігрових тайла Фею, яка, потрапивши на квадрат з підданим, стає його помічницею, додаючи додаткові очки і захищаючи від дракона Також додаються нові квадрати місцевості: Монастир в місті і Тунель. Плюс до цього на нових квадратах з'являються Символ дракона, Символ принцеси, Портал і Вулкан. Увага! Це доповнення. Для гри вам знадобиться базова версія "Каркассон". Перед початком партії тайли цього додатку перемішуються з квадратами місцевості з базової версії "Каркассона", а фігурки дракона і феї розташовуються поруч із доріжкою підрахунку очок. Вони будуть використані пізніше в процесі гри. Як тільки один з гравців відкриває квадрат із зображенням вулкана, в гру вступає дракон. Він розміщується на цьому квадраті і чекає, коли можна буде піднятися в повітря. Після ж того як відкривається тайл з символом дракона, вогнедишний починає свій політ. Кожен гравець пересуває фішку дракона на одну клітку по горизонталі або вертикалі. Дракон поїдає все живе, що попалося йому на шляху, за винятком феї. Незалежно від числа учасників, йому доведеться пролетіти всього шість квадратів, або до тих пір, поки він не потрапить в глухий кут. Далі гра продовжується з того моменту, на якому зупинилася. Фею можна ввести в гру, виставивши її фішку на будь-який квадрат з вашим підданим. Тоді вона стає його помічницею, додає тепер одне очко на початку ходу, захищає цього підданого від дракона і приносить три додаткових очка за завершений об'єкт. Коли відкривається квадрат місцевості з символом принцеси, він грається за звичайними правилами, однак, якщо його приєднати до міста, де є один або кілька лицарів, можна (але не обов'язково) прогнати одного воїна. Тоді лицар повертається в запас до власника. Якщо ви зіграли місцевість з порталом, можна виставляти підданого на цей або на будь-який інший квадрат, дотримуючись звичайні правила. "Принцеса і дракон" сумісно з іншими доповненнями серії "Каркассон" при дотриманні незначних нюансів. Про гру "Каркассон" зажила слави однієї з найкращих настільних ігор світу. У чому ж її перевага? У простих правилах, в різноманітті партій, в їх невеликої тривалості, в відсутності відкритої
конфронтації між гравцями - це класичний зразок гри "в німецькому стилі". Тема гри - освоєння територій навколо Каркассона, одного з найбільших замків, а пізніше і міст Франції. Кілька гравців виконують ролі феодалів, які розвідують, що й до чого в навколишніх землях, і беруть під контроль дороги, захоплюють орні угіддя, будують міста і монастирі. Як грати? В "Каркассоні" дії гравців гранично прості. У свій хід гравець повинен взяти картонний квадрат з ділянкою середньовічного ландшафту і викласти його на стіл до вже викладених квадратах за принципом доміно. Новий квадрат повинен продовжувати вже існуючу картину світу - дорога змикається з дорогою, пасовище з пасовищем, міська стіна - з іншою її ділянкою. Коли завдяки розміщенню квадрата на столі виникає новий об'єкт (наприклад, дорога відходить в сторону від перехрестя), гравець, який виклав цей квадрат, може застовпити цей об'єкт за собою. Для цього він повинен взяти одну дерев'яну фігурку зі свого резерву і поставити її на квадрат. Тепер в його інтересах розвинути і завершити цей об'єкт. Розвивати об'єкти слід, дотримуючись дуже обережним: якщо гравець не завершить цей об'єкт до кінця гри, він не отримає за нього нічого. По завершенні, гравець знімає свого чоловічка з об'єкта і отримує певну кількість очок. Ключовий стратегічний момент гри - це час, коли гравець вирішує, "куди ставити-то" новий квадрат землі. Гравець вибирає, що для нього вигідніше, адже один квадрат може дати кілька варіантів розміщення з різними наслідками. Продовжити свій об'єкт або перешкодити супротивникові завершити його монастир / місто / дорогу? Розсердити підступним ходом одного суперника або роздратувати своїми успіхами всіх? Від простого вибору залежить не тільки перемога чи поразка в грі, а й загальний емоційний настрій. А такий вибір робиться на кожному новому ході! Крім того, значимість вибору підвищується в міру наближення гри до фіналу. В резерві залишається все менше вільних квадратів, а число варіантів розміщення квадрата з кожним ходом тільки збільшується. При цьому у гравців все менше шансів завершити розпочаті об'єкти або виправити наслідки "ворожої диверсії". Напруга, як і належить в хорошій грі, наростає, опір гравців один одному збільшується, сила емоцій сягає пікових
Показати більше

Поділитися оголошенням

Коментарі до оголошення

що б мати можливість залишати коментарі, Увійти або Реєстрація.