Розміщено:
Оновлено:
Оголошення
№ 16160004
Переглядів оголошення: 3602
Переглядів
сьогодні:1

Сервіс та побут у Києві

Менеджер по тендерам
«DR.Hasp» (набір 7−10 співробітників).
Ставка 10000 гр-н + % з суми контракту
Особливості вакансії:
Організація та повний супровід процедур закупівель/спрощених закупівель відповідно до вимог ЗУ «Про публічні закупівлі» та робота з контрагентами по укладених договорах.
Бажано знання основ сучасного маркетингу, кон’юктури ринку товарів, робіт, послуг та факторів, які впливають на її формування, а також джерел інформації про кон’юктуру ринку, види та особливості укладання договорів (продаж послуг клінінг, дезінфекція, дезінсекція,дератізація) (проводимо навчання).
Вимоги:
Освіта: вища юридична/ економічна.
Обов’язковість вільного володіння державною мовою.
Знання комп’ютерних програм (рівень досвідченого користувача): Microsoft Office, Excel та інших програм, вміння швидко, коректно вносити та обробляти дані. Можливість швидкого опанування нових програм.
Обов’язки:
1. Робота с торговими платформами системи Prozorro(Playtender, SmartTenderта ін.).
2. Участь в публічних закупівлях державних та недержавних організацій (в т. ч. подача тендерних пропозицій на платформи).
3. Підготовка повного пакету тендерної документації (вивчення, аналіз документації, підготовка та отримання всіх необхідних довідок, оформлення тендерного забезпечення) і подача тендерних пропозицій з повним пакетом документів відповідно до вимог для участі та перемоги в тендерних торгах. Контроль за графіком подачі тендерних пропозицій.
4. Аналіз тендерних пропозицій конкурентів (ціни, переваги, недоліки), оскарження результатів торгів на платформі при зайнятті Компанією непереможного місця, підготовка запитів, роз’яснень, скарг у т.ч. до АМКУ.
5. Участь у розробці договорів, супровід процесу укладення договорів «під ключ», ведення документообігу в рамках компетенції.
6. Наповнення та ведення клієнтської бази Компанії (забезпечення правильності, правдивості та актуальності відображеної у звітних формах інформації по споживачам), побудова та підтримання партнерських взаємовідносин, забезпечення успішного довготривалого співробітництва з клієнтами та партнерами.
7. Забезпечення виконання бізнес планів та цілей Компанії щодо продажів товарів.
8. Збір та узагальнення інформації по контрагентам.
9. Постійний моніторинг змін чинного законодавства з питань публічних закупівель запровадження змін в роботі.
10. Не розголошення інформації, яка складає комерційну таємницю компанії.
11. Виконання інших вказівок керівництва.
Особисті якості кандидата:
відповідальність за проекти, які ведете;
високий рівень комунікації: вміння налагоджувати контакти та залучати експертів різних напрямків для реалізації продуктів Компанії;
клієнтоорієнтованість: доброзичливість, уважність, пунктуальність, витриманість; відсутність шкідливих звичок,
амбіційність, мотивація на досягнення найвищих вершин разом з нами.
Особисті навички: командна робота.
Умови роботи:
Стабільна з/п.
Офіційне працевлаштування після .
Відпускні та лікарняні, святкові та вихідні по регламенту компанії.
Зручний графік роботи: Пн-Пт з 10:00 до 17:00.
Навчання за напрямком проботи.
Робота в дружньому колективі енергетичної компанії.
Район: Оболонь
Адреса: м.Київ, вул Полярна 19
Якщо Ви, перечитавши вміст повідомлення, побачили себе, відправляйте резюме і ми обов’язково зустрінемся.
Алгоритм прийняття на роботу:
1. Первинна співбесіда.
2. Оплачуваний випробувальний термін 1 місяць.
3. Фінальна співбесіда по результатам випробування для прийняття на роботу.
Показати більше

Поділитися оголошенням

Коментарі до оголошення

що б мати можливість залишати коментарі, Увійти або Реєстрація.