Размещено:
Обновлено:
Объявление
№ 14987111
Просмотров объявления: 3100
Просмотров
сегодня:2

Обслуживание, ремонт техники в Киеве

Здрастуйте, мене звуть В'ячеслав. Я займаюся ремонтом – сервісом кермів маніпуляторів, кермових установок для симрейсингу.

Є кермо Thrustmaster F488 ПК - X-Box як нове. Періодично з'являються Б/У керма на продаж, стан нових - Logitech, Thrustmaster, Fanatec, по всіх кермах проводжу обслуговування у своєму "PRO VELO SERVICE" і навіть на нових тк. збираються на суху ітд., роблю повне те, усуваю люфти на шестерні - моторів, шліфу або відновлюю потенціометри - для меншого механічного тертя і зменшення подальшого зносу як потенціометрів так і педального блоку в цілому що збільшує точність роботи педалей, за рахунок спец та всіх механізмів керма. із заміною підшипників на більш міцні та свіжі - це сприяє плавній роботі керма та педалей загалом. Всі керма можна подивитися, перевірити і покататися в симуляторах, іграх у мене на місці.
Ремонт энкодеров, датчиков холла, лоад целл, тензо датчиков, потенциометров.

Усунення проблем з кривою центруванням (центром керма) калібруванням Усунення шуму, стуку, люфтів на моторах в Logitech g 25, 27, 29, 920, 923 - це покращує зворотний зв'язок, робить фідбек якіснішим, а управління більш точним та чуйним.
- Відновлення потенціометрів у педалях, перебирання педалей
- Заміна підшипників у кремах.
Звертайтеся в особи сповіщення, або у вайбер, телеграм, моб. 099-309-41-12, 063-751-06-46 В'ячеслав. Мій канал з моїми відео Vyacheslav Lschuk Racing

50% саме пілотування авто, а не просто їзди на ньому, залежить від роботи педалями, за допомогою яких передається необхідне дозування крутного моменту в різних умовах в потрібний момент на колеса, що забезпечує зчеплення гуми з поверхнею. Їх знос необхідну температуру, тиск, ковзання, балансом і зважуванням авто, на входах та виходах у повороти ітд., все це відчувається і працює на педалях. Інші 50% пілотування авто, залежить від керма, за допомогою ФБ. і керма синхронізується та коригується всі рухи кутів відведення, управління, пілотування на критичних швидкостях авто. На цих педалях мод. гальма який не використовувався, на відміну від лоджитек у Thrustmaster більш чутливі потенціометри на стискання та розтискання педалі,
(короткі хитання педалі), ковзання втулок кріплення самої педалі дуже плавне без ривків набагато краще ніж у човник, модом дуже зручно регулювати хід педалі або прогресію її натискання, зводити на 0 холостий хід педалі, сам блок набагато ширше вище і важче ніж човник. результаті за рахунок плавності ковзання втулок, і точності потенціометрів, керувати машиною набагато зручніше, в результаті час на колі швидше, без ривків натискання та потенціометрів лагів. Сама конструкція кріплення педалей повністю металева в металевому корпусі, під яким заховані потенціометри від попадання в них пилу-як у лоджитеках, де на прямий весь пил і пісок сипається прямо на потенціометр через щілину під педаллю.
Хід педалей 6 см. регулювання накладок на педалі по нахилу 4 позиції, по висоті 2, при бажанні 6 по висоті-що збільшує їх хот до 8 см., або 4 см. що збільшує їх жорсткість-прогресію натискання і точність потенціометра але зменшує хід педалей. Я використовував нові Logitech з 2014 до 2019 рр. G 25, 27, 920 2-шт., в результаті з моїми допрацюваннями на так як и на Logitech теж з моїми допрацюваннями Thrustmaster T150, T 300 багато світових рекордів як у кільці так і в ралі, гонками займаюся і в реалі. Являюсь чемпіоном України зі швидкісного спуску и майстер спорту.
Показать больше

Поделиться объявлением

Комментарии к объявлению

что бы иметь возможность оставлять комментарии, Войти или Регистрация.