Резюме SMM-менеджер Шабо
Звичайні оголошення
Робота SMM-менеджера полягає в просуванні бізнесу в соціальних мережах. Це може бути невеликий бренд, комерційна компанія, торгове підприємство, виробник, публічна персона або окрема особа. До майданчиків відноситься Інстаграм і Ютуб, Фейсбук, Твітер, Телеграм, менш популярні Вконтакті та Однокласники. Працевлаштуватися СММ-фахівцем без досвіду Шабо цілком реально. Як? З чого починати?
З публікації резюме на ОГОЛОШІ. Це абсолютно безкоштовно для всіх користувачів. Почати кар'єру можна в якості стажера в маркетинговому агентстві, і отримавши необхідні знання просуватися далі. Ще один варіант – пройти курси, отримати сертифікат і почати з невеликого проекту.
Що потрібно роботодавцю від співробітника? З особистих якостей – відповідальність, самоорганізованість, фантазія, комунікабельність та допитливість. З hard skills потрібне розуміння СЕО-принципів, особливості просування в окремих соцмережах, вміння налаштовувати таргетовану рекламу, веб-аналітику. І обов'язково – вміти писати «смачні пости». Доносити до аудиторії цікаву інформацію, додавати відповідні зображення та відео. Залежно від потреб наймача, посада може бути віддаленою або частковою.