Розміщено:
Оновлено:
Оголошення
№ 13997600
Переглядів оголошення: 1332
Переглядів
сьогодні:2

Менеджер по роботі з персоналом у Житомирі

До мережі продуктових міні-маркетів на постійну роботу потрібен менеджер по роботі з персоналом.

Основні вимоги:

Знання трудового законодавства України, кадрового діловодства;

Досвід роботи на аналогічній позиції від 3 років;

Вища освіта; Володіння українською та англійською мовами;

Впевнений користувач ПК (пакет MS Office, Outlook);

Знання програми 1С.

Основні обов'язки:

Організація і ведення кадрового документообігу;

Збір і контроль документів для нарахування заробітної плати та щомісячного бонусу;

Ведення та оформлення всіх видів страхування для співробітників компанії; Корпоративна звітність;

Консультації співробітників з приводу кадрового законодавства;

Компетенції: Організаторські здібності, аналітичне мислення, системність, відповідальність, уважність;

Навички ефективної комунікації, ініціативність.

Умови праці:

Графік роботи: 5/2 (з 8.00 г. до 17.00 г.);
Показати більше

Поділитися оголошенням

Коментарі до оголошення

що б мати можливість залишати коментарі, Увійти або Реєстрація.