Розміщено:
Оновлено:
Оголошення
№ 15553575
Переглядів оголошення: 7006
Переглядів
сьогодні:6

Мотоцикли у Луцьку

Це ультрасучасний стрітбайк збільшених розмірів і він за габаритами значно перевищує молодшого брата - модель CR6z

За розміром цей мотоцикл можна порівняти з популярним стрітом від Benelli TNT300 або його оновленою ​​версією 302s.

Тобто Geon Stinger 250 - повнорозмірний, «крупно-габаритний» і підходить навіть для людей видатних розмірів. Такий собі среднекубатурний «гіпер-Нейкед». Хоча і для райдера невисокого зросту Geon Stinger теж підійде. Тому що Geon Stinger - це стрітбайк і посадка у нього не висока, а ергономіка класична.
Двигун і охолодження

Головна фішка цього мотоцикла - це двигун - він унікальний і дуже технологічний.

Двигун має повних 249 кубів. За своєю потужністю мотоцикл Geon Stinger значно перевершує більшість 250-ок з масляним охолодженням, при цьому володіє легкою вагою. Це надає мотоциклу неймовірну керованість і збалансованість.

Розроблені за сучасними технологіями конструкції головки блоку циліндрів, поршня, шатуна, колінчастого вала значно знижують вібрацію і шум двигуна. Полегшений механізм головки блоку циліндрів значно покращує характеристики прискорення.

Двигун перероблений грунтуючись на концепції високої продуктивності, економії палива та довговічності. Витрати палива на 100 км складає всього 2,8-3 літри.

Екологічні норми двигуна відповідають високим стандартам, завдяки подвійному верхньому розподільного валу з чотирма клапанами і сучасному карбюратора з плоским дроселем, які значно покращують характеристики двигуна в цілому.

Двигун Stinger 250 використовує технологію цілісно алюмінієвого циліндра без гільзи, яка забезпечує рівномірне теплове розширення матеріалу між стінкою циліндра і поршнем, тим самим усуваючи шум поршня об стінку циліндра. А тонка стінка циліндра підвищує ефективність відведення тепла. Двигун працює дуже тихо і м'яко.

Плюс до всього є і такі фішки, як вбудований баланс-вал, зовнішній масляний фільтр двигуна, повітряний фільтр з низьким опором.

Система змазки
У цьому двигуні використовується режим канальної змаски під тиском, при якому через масляний насос під високим тиском подається масло на ті області, які повинні бути змащені, завдяки унікальній конструкції подвійного масляного насоса. Після цього гаряче мастило в двигуні закачується в раму для зовнішньої тепловіддачі, що в значній мірі знижує температуру двигуна і продовжує термін служби двигуна.

Переваги сухого картера
Ходовий опір компонентів дуже низький, так як в коробці передач двигуна Geon Stinger відсутня масляна ванна. Це значно покращує розгінні характеристики - конструкція "сухого картера". У той час як компоненти, що працюють усередині звичайної коробки передач двигуна, занурені в масляну ванну двигуна зустрічають додатковий опір в'язкого масла. І це значно впливає на витрату і розгінні характеристики двигуна, особливо взимку.

Механізм запуску з декомпресором
Навантаження на двигун вище, коли двигун працює без редукційного клапана. При запуску двигуна з редукційним клапаном система злегка відчиняє випускний клапан, і пусковому механізму не потрібно стискати газ в циліндрі. Пускове навантаження менше, і запустити двигун легше. Переваги такого рішення: знижується пусковий опір двигуна, знижується знос деталей пускового механізму, а також зменшується енергоспоживання джерела живлення - акумуляторної батареї, і легше запустити двигун в холодному стані.

Система охолодження
Geon Stinger 250 має дуже прогресивну і ефективну систему масляного охолодження. Рама є частиною системи охолодження двигуна - моторне масло закачується в раму для відводу тепла. При цьому встановлено і великий радіатор масляного охолодження, який забезпечує ефективне охолодження моторного масла. Нижній обтічник двигуна черпає вгору повітря і направляє на додаткове охолодження двигуна.

Передня вилка Stinger перевернутого типу - діаметр 37мм, хід амортизаторів 116 мм. Вилка досить потужна для цього класу мотоциклів і добре забезпечує зворотний зв'язок і керованість мотоцикла в поєднанні з ефективним демпфуванням нерівностей.

Задній маятник полегшений - виготовлений з високоміцного алюмінієвого сплаву за найсучаснішими технологіями. Так само відмінно впливає на керованість і комфорт на нерівностях.

Гальма
Гальмівні системи дискові гідравлічні. Діаметр переднього диска 300мм, ззаду 230мм. Шланги армовані. Все строго і функціонально.

Установка пластикового обвісу виконана за технологією без застосування гвинтових з'єднань що забезпечує кращу цілісність і щільність. Монтажні зазори декоративних деталей складають менше 0,5 мм. Передумовою такого результату, яке навіть рідко зустрічається в автомобільній промисловості, є те, що величина деформації рами після зварювання практично дорівнює нулю, знову ж завдяки найсучаснішій технології.
Показати більше

Поділитися оголошенням

Коментарі до оголошення

що б мати можливість залишати коментарі, Увійти або Реєстрація.