Розміщено:
Оновлено:
Оголошення
№ 27908042
Переглядів оголошення: 354
Переглядів
сьогодні:1

Асистент керівника у Харкові

Компанія “АМС Буд” — провідна будівельна компанія, що спеціалізується на соціально значущих проектах по всій Україні. Ми шукаємо організованого, відповідального та ініціативного “Помічника керівника”, який стане незамінною підтримкою в організації щоденних робочих процесів і сприятиме досягненню наших цілей.

Умови праці:
• Роботу в дружній та професійній команді;
• Конкурентну заробітну плату;
• Гнучкий графік роботи (з урахуванням потреб керівника);
• Можливості для професійного розвитку та навчання;
• Віддалений формат роботи.

Ваші обов’язки:
• Організація та контроль робочого дня керівника (планування зустрічей, контроль дедлайнів, ведення календаря);
• Комунікація з колегами, клієнтами та партнерами від імені керівника;
• Підготовка документації: звітів, протоколів, презентацій, ділових листів;
• Організація ділових поїздок та корпоративних заходів;
• Контроль виконання завдань, делегованих керівником;
• Ведення бази даних та роботи з CRM-системами.

Вимоги до кандидата:
• Досвід роботи на адміністративних посадах від 2 років;
• Впевнене користування MS Office, Google Workspace, CRM-системами;
• Високі комунікативні навички та вміння працювати в команді;
• Уважність до деталей, відповідальність, здатність до багатозадачності;
• Готовність працювати в умовах змін та дотримуватися конфіденційності;

Якщо ви готові приєднатися до нашої команди та відкриті для нових викликів, будемо раді отримати ваше резюме в Telegram @Snezha_0
Показати більше

Поділитися оголошенням

Коментарі до оголошення

що б мати можливість залишати коментарі, Увійти або Реєстрація.