Завантаження

Рус
Маркетинг/ Реклама/ Дизайн/ PR
Вибрати спеціалізацію
Освіта
Вища
Незакінчена вища
Середня спеціальна
Середня
Досвід роботи
Без досвіду
До 1 року
Від 1 до 2 років
Від 2 до 5 років
Більше 5 років
Вид зайнятості
Повна зайнятість
Неповна зайнятість
Віддалена робота
Проектна робота
Стажування/ практика
Стать
Чоловік
Жінка

Резюме інтернет маркетолог у Харківській області

Звичайні оголошення

Знайдено 2 оголошення
РРС специалист, Таргетолог, Интернет-маркетолог, Реклама и ПР.
Experience: Апрель 2019 - июнь 2019 Обучение в Академии Интернет-профессий Skillme.pro Дипломированный специалист РРС. GOOGLE ADS, GDN, FACEBOOK, INSTAGRAM, ANALYTICS Прошла тестирование на 100 экзаменационных вопросах, выполнены и зачтены 2 практические дипломные рабо...
З відео
19.10.2023
Харків, Харківська область
Робота Резюме > Маркетинг/ Реклама/ Дизайн/ PR > Інтернет-маркетолог
Договірна
Интернет маркетолог, таргетолог
Я знаю как это, отдать кучу денег специалисту и не выйти даже в ноль.Когда вы ждете несколько сотен людей на вебинар,а к вам не пришло и десяти человек.В основном сейчас есть несколько проблем в привлечении трафика : - не понимание своей аудитории и попытки продать вс...
04.02.2022
Харків, Харківська область
Робота Резюме > Маркетинг/ Реклама/ Дизайн/ PR > Інтернет-маркетолог
Договірна

Спеціаліст, який зайнятий просуванням бренду в мережі – інтернет маркетолог. В його обов'язки входить повне ведення сайту компанії (якщо необхідно, його створення, розкрутка, наповнення контентом та модерація). Що потрібно рекламнику для пошуку роботи у Харківській області? Уміння цікаво писати, вигадувати конкурси для соціальних мереж, збільшувати аудиторію, моніторити ринок, пропозиції конкурентів, розробляти стратегію просування та втілювати її в реальність.

З чого починати працевлаштування? Розміщення резюме на дошці оголошень ОГОЛОША – найшвидший і легкий спосіб. Додавайте портфоліо. В інтернет рекламі важливіша наявність кейсів, ніж профільної вищої освіти.

Немає досвіду, а величезне бажання почати навчатися присутнє? Тут знадобляться деякі особисті якості і базові знання e-commerce. Комунікабельність – запорука успішної взаємодії з потенційними покупцями. На плечі менеджера з розвитку також лягає імідж бренду. Створити і підтримувати репутацію фірми – відповідальне завдання. Для цього використовуються різні інструменти психології та маркетингу, які можна вивчити з часом.

Детальніше