Резюме спеціаліст з медіапланування/розміщення реклами Біла Криниця
Звичайні оголошення
Один з найважливіших етапів PR-кампанії – складання медіаплану. Це процес вибору оптимальної площадки, носіїв і розподілу бюджету. Спеціаліст з медіапланування непросто вибирає дієвий спосіб просування, а звертається «до кожного» в цільовій аудиторії. За вміння підбирати інструменти, щоб донести до потенційного покупця інформацію про продукт або послугу швидко, доступно, власне, і платять.
Знайти роботумедіабайером Біла Криниця в комерційній компанії для забезпечення її потреб. Ще варіант – влаштуватися в рекламне-агентство і братися за цікаві, з вашої точки зору, проекти, розвивати їх, удосконалювати. Багато фірм пропонують розробку стратегічних планів. Є й комплексні пропозиції з урахуванням впровадження. У будь-якому випадку, за посадою необхідно буде створювати і оптимізувати промо кампанії, шукати способи розрекламувати бренд або товар, аналізувати результати акцій, підбивати підсумки.
Працевлаштуватися можна і не маючи досвіду. Роботодавцям від вас потрібна цілеспрямованість і відповідальність, знання стандартного офісного ПЗ і трохи Photoshop. Про всі свої вміння розповідайте в резюме. Всі користувачі дошки оголошень ОГОЛОША можуть публікувати інфо безкоштовно і безстроково. Це всього 2 хвилини – швидко і легко.