Розміщено:
Оновлено:
Оголошення
№ 17666059
Переглядів оголошення: 963
Переглядів
сьогодні:1

SMM-менеджер у Харкові

У компанію RemotEmployees потрібен SMM менеджер дистанційно. Ми готові запропонувати роботу людині, яка хотіла б займатися соціальними мережами. Наша організація розглядає абсолютно кожного кандидата. У нас є відкриті вакансії менеджера соцмереж. Для того, щоб почати співпрацювати з нами, Вам необхідно володіти англійською мовою на рівні В1 і вище.
Приєднуйтесь!

Хто такий SMM менеджер?
Це людина, яка перш за все закохана в соцмережі і не уявляє свого життя без них. Він знає, які теми зараз обговорюють у Фейсбук і на що дивляться найбільше в Інстаграм. Тобто, щоб зайняти нашу вакансію, кандидату, перш за все, потрібно бути впевненим користувачем соцмереж, решту ми вас навчимо. Ми чудово розуміємо, що люди постійно перебувають у пошуках чогось нового та хочуть приміряти на себе нові ролі. Тому наша компанія з радістю приймає людей з різним досвідом та з великим бажанням працювати. А для тих, хто дійсно серйозно налаштований і хотів би співпрацювати з нами, ми підготували всі необхідні матеріали для вивчення SMM з нуля.


Що має вміти кандидат?
.Ми лояльно ставимося до своїх претендентів на будь-яку позицію, це стосується і вакансії SMM менеджера. Насамперед, ми вимагаємо серйозного ставлення до роботи, а решту ми можемо Вас навчити.
За родом діяльності, кандидат на посаду SMM менеджера повинен:

-знати як мінімум існуючі майданчики соцмереж;
-вміти працювати з інформацією;
-бути людиною мислячою і не боятися відповідальності;
-бути готовим освоювати нові для себе знання та застосовувати їх на практиці.
Обов'язки SMM менеджера
-Розробка стратегії присутності компанії у соціальних мережах.
-Аналіз конкурентів та визначення необхідних інструментів для просування компанії у соцмережах.
-Створення та оформлення тематичних спільнот, груп, сторінок.
-Підготовка опису для сторінок, а також оформлення обкладинок та аватарів.
-Упорядкування контент-планів.
-Створення докладного плану майбутніх публікацій: кількість постів на кожен день чи тиждень, час виходу постів.
-Генерація контенту.
-Підбір та обробка зображень, відео, створення текстового матеріалу.
-Просування груп, сторінок тощо.
-Якщо немає читачів, немає сенсу наповнювати сторінки. Тому необхідно залучати людей до спільноти паралельно з виконанням контент-плану.
-Платна реклама — таргетинг
До просування в соціальних мережах також відноситься створення та настроювання рекламних оголошень, проведення конкурсів і залучення трафіку будь-якими доступними методами. Ви будете аналізувати та редагувати рекламні кампанії залежно від результату.

Комунікація
Як SMM менеджер, Ви будете підбирати теми для обговорення та підтримувати дискусії для того, щоб спільнота була «живою». Також створювати відповіді на негативні повідомлення користувачів. Розміщувати позитивні відгуки клієнтів.

Складання звітів та аналітична робота.
Ви будете складати звіт про ефективність своєї роботи за допомогою внутрішніх та зовнішніх сервісів SMM аналітики.
Показати більше

Поділитися оголошенням

Коментарі до оголошення

що б мати можливість залишати коментарі, Увійти або Реєстрація.