Резюме рекламіст Андрійки
Звичайні оголошення
У рекламному бізнесі свої критерії профпридатності. Який портрет успішного рекламіста? Це комунікабельна, заряджена на успіх людина, яка йде до своєї мети, не боїться ризиків, креативних і неординарних рішень. Вона не тільки вміє аргументовано переконувати, але і прекрасно розуміє психологію покупця, їх інтереси і бажання, тренди і фінансові можливості.
Розповідайте про особисті якості в своєму резюме на ОГОЛОШІ. Для роботодавця це важливіше, ніж наявність величезного портфоліо і профільної освіти. Прослухали СЕО курси або були на тренінгу для маркетологів? Обов'язково додавайте сертифікати – це величезний плюс на тлі інших претендентів!
Чим буде займатися на роботі рекламіст Андрійки залежить від компанії. У невеликої фірми фахівець буде «людиною-оркестром». Вивчати ринок, розробляти маркетингові стратегії, вести звіти, шукати підрядників (копірайтерів, дизайнерів), займатися просуванням в соціальних мережах, закуповувати посилання, шукати авторів (або писати сам) і ін. У маркетинговому агентстві можливості різноманітніші. Тут втілює в реальність бажання замовника цілий штат профі: рекламні агенти, редактори, медіапланувальники, аналітики, бренд-менеджери, проджекти і т. д.