Завантаження

Рус
Маркетинг/ Реклама/ Дизайн/ PR
Вибрати спеціалізацію
Освіта
Вища
Незакінчена вища
Середня спеціальна
Середня
Досвід роботи
Без досвіду
До 1 року
Від 1 до 2 років
Від 2 до 5 років
Більше 5 років
Вид зайнятості
Повна зайнятість
Неповна зайнятість
Віддалена робота
Проектна робота
Стажування/ практика
Стать
Чоловік
Жінка

Резюме спеціаліст з медіапланування/розміщення реклами

Звичайні оголошення

Основа будь-якої PR-кампанії – медіаплан. Спеціаліст з медіапланування обирає оптимальний по співвідношенню «ефективність-вартість» майданчик і рекламних-носіїв. Щоб акція не пройшла повз вуха цільової аудиторії, а зацікавила кожного, і принесла прибуток в грошовому або рейтинговому еквіваленті. По суті, це повноцінне маркетингове дослідження.

Фахівці з розміщення реклами знають не тільки про дохід від банерів в Instagram або Facebook, скільки це буде коштувати. А ще про бажання, інтереси покупців, як швидко набираються прихильники політики бренду або фоловери в соціальних мережах та ін.

Сфера маркетингу обширна. Знайти роботу медіабайер може в рекламному-агентстві або влаштуватися в комерційну компанію. У чому різниця? У першому випадку, це епізодичне просування, де необхідно співпрацювати з розробниками, дизайнерами, менеджерами проектів, замовниками і т. д. Штатна посада в організації вимагає повноцінної розробки і аналізу промо-кампаній, активної участі в реалізації маркетингових стратегій.

Вказуйте в своєму резюме на ОГОЛОШІ бажаний вид зайнятості, рівень зарплати. Розповідайте про навички і вміння, досвід та освіту. Є сертифікати? Відмінно. Це величезна перевага!

Детальніше