Резюме спеціаліст з медіапланування/розміщення реклами
Звичайні оголошення
Знайдено 1 оголошенняОснова будь-якої PR-кампанії – медіаплан. Спеціаліст з медіапланування обирає оптимальний по співвідношенню «ефективність-вартість» майданчик і рекламних-носіїв. Щоб акція не пройшла повз вуха цільової аудиторії, а зацікавила кожного, і принесла прибуток в грошовому або рейтинговому еквіваленті. По суті, це повноцінне маркетингове дослідження.
Фахівці з розміщення реклами знають не тільки про дохід від банерів в Instagram або Facebook, скільки це буде коштувати. А ще про бажання, інтереси покупців, як швидко набираються прихильники політики бренду або фоловери в соціальних мережах та ін.
Сфера маркетингу обширна. Знайти роботу медіабайер може в рекламному-агентстві або влаштуватися в комерційну компанію. У чому різниця? У першому випадку, це епізодичне просування, де необхідно співпрацювати з розробниками, дизайнерами, менеджерами проектів, замовниками і т. д. Штатна посада в організації вимагає повноцінної розробки і аналізу промо-кампаній, активної участі в реалізації маркетингових стратегій.
Вказуйте в своєму резюме на ОГОЛОШІ бажаний вид зайнятості, рівень зарплати. Розповідайте про навички і вміння, досвід та освіту. Є сертифікати? Відмінно. Це величезна перевага!