Резюме рекламний агент
Звичайні оголошення
Маркетинг – індустрія, яка розвивається семимильними темпами, тому професії виростають немов гриби. Чим займається, і хто взагалі такий рекламний агент? Це фахівець, який відповідає за продаж рекламних годин і площі. Затребувані в маркетингових агентствах, а також в ЗМІ (телебачення, радіо, інтернет видання, друкована преса).
Суть роботи полягає в пошуку клієнтів, охочих заповнити ефірний час або місце, якою володіє компанія, роликами, слоганами, банерами та ін., які просувають продукт або послугу. Шукати замовників менеджер може як самостійно, так і прозвонювати базу. Якщо операція успішна, то агент підписує договір, і отримує свій відсоток. Іноді стежить за виконанням умов контракту, веде переговори, приймає проект для показу й тощо.
Щоб працевлаштуватися необхідно володіти вмінням аргументовано переконувати, розуміти, чого хоче аудиторія, бути комунікабельним і стресостійким. Розповідайте про себе, попередній досвід, навички в резюме на ОГОЛОШІ. Були на тренінгах? Раніше працювали в торгівлі? Чим більше інформації, тим вищі шанси отримати запрошення на співбесіду!