Резюме спеціаліст технічної підтримки/Customer Care у Волинській областй
Звичайні оголошення
Technical support – це служба, куди звертаються клієнти компаній, користувачі послуг або продукції. Звернення стосуються поломок, неадекватного функціонування, інших питань по використанню й тощо. Штат спеціалістів техпідтримки є у більшості комерційних і торговельних підприємств, виробників (абсолютно кожного), банків, ІТ-компаній, гейм-студій, розробників додатків для ПК і смартфонів.
Які плюси роботи в технічній підтримці у Волинській областй? Це чудова позиція для початку кар'єри в IT. Займаючи посаду на першій лінії, не потрібні глибокі знання з тех. частини, досить бази. Професія є затребуваною. Гідний рівень заробітної плати і можливість просування по службі – важливі фактори. Вам буде простіше влаштуватися на позицію консультанта з впровадження, проджекта, менеджера продуктів і т. д.
Що писати в своє резюме? У вас немає досвіду? Студент останніх курсів? Додайте сертифікати, напишіть про освіту і вміння. Зробіть безкоштовну публікацію на дошці оголошень ОГОЛОША, та робота сама вас знайде!