Резюме спеціаліст технічної підтримки/Customer Care
Звичайні оголошення
Знайдено 1 оголошенняПрактично будь-який «великий» продукт, бренд і компанія, магазин або комерційна організація мають власний штат спеціалістів технічної підтримки. Служба приймає звернення від користувачів в телефонному режимі (все частіше з'являються варіанти через соціальні мережі, месенджери, бот-чати й тощо). Звертаються з питаннями по роботі товару, в разі неполадок, а також для отримання додаткової інформації, яка не була зазначена на сайті виробника або в інструкції.
Які плюси від роботи в техпідтримці? Це оптимальна позиція для старту кар'єри в ІТ. Професія є дуже затребуваною. Отримати місце може людина, яка не володіє глибокими тех. знаннями й досвідом. У порівнянні з іншими сферами, високий рівень доходу для новачка. Від вас потрібна доброзичливість і терпіння, щоб спілкуватися з різними клієнтами. І як приємний бонус – швидке просування по службі. Пізніше можна зайняти посаду консультанта з впровадження, проджекта, менеджера продуктів і т. д.
На ОГОЛОШІ розміщення резюме безкоштовне для всіх користувачів. Що писати? Опишіть свої якості та вміння. На яку зарплату розраховуєте? Відвідуєте курси? Студент з IT-спеціальністю? Чим більше інфо, тим вищі шанси отримати запрошення на співбесіду!