Резюме контент-менеджер
Звичайні оголошення
Знайдено 3 оголошенняНаповнення сайту трудомістка робота, в якій бере участь відразу кілька фахівців. Дизайнери створюють кнопки і банери, копірайтери, оптимізатори, адміністратори та ін. А що робить контент-менеджер? Наголос робиться не на самі тексти, а на заповнення порталу компанії і сторінок в соціальних мережах актуальною інформацією. До окремої категорії відносяться контенщики з вакансій інтернет-магазинів, які заповнюють картки товарів (90% часу).
Причому, цей самий контент підбирається такий, щоб стимулювати клієнта зробити покупку, замовити послугу. Розсилки повинні нести свіжу інфо, залучати і мотивувати співпрацювати з фірмою. Щоб це було можливо, профі розробляє план разом з маркетологом і сеошником. Якщо необхідно, шукає авторів на віддалену зайнятість.
Немає досвіду? Хочете розвиватися в рекламній галузі? Починайте з резюме. Для всіх користувачів дошки оголошень ОГОЛОША публікація безкоштовна і на безстроковій основі. Вносьте правки, додавайте сертифікати з курсів, портфоліо та успішні кейси. Не забудьте про контакти і месенджери, щоб вас запрошували на онлайн або особисті співбесіди!