Резюме маркетинговий аналітик
Звичайні оголошення
Рекламна аналітика — можна сказати, покликання, яке вимагає специфічного складу розуму, хорошої пам'яті, і, найголовніше, корисних контактів. Такий співробітник високо цінується керівництвом, адже саме він впливає на популярність і прибуток організації. Існують цілі дослідницькі центри, які займаються аналізом для замовників. Таких профі наймають і великі компанії для своїх потреб.
Чим займається на робочому місці маркетолог-аналітик? Функціональні обов'язки — збір інформації про послуги і продукти, конкурентів, їх промо кампанії, реакцію покупців. Завдяки отриманим даним, створюються прогнози, видаються рекомендації. Людина, що займає позицію, розробляє ТЗ для відділу маркетингу, фахівців з дослідження ринку та ін. Кожна PR-акція вимагає аналізу, доопрацювання (за потреби) непривабливих нюансів, щоб підвищити затребуваність товару серед клієнтів. Ще одним важливим завданням є ринкова оцінка бренду.
Це захоплююча і гідно оплачувана професія. Приділіть 2 хвилини завантаженню резюме на ОГОЛОШУ. Є сертифікати з тренінгів digital marketing? Володієте англійською? Маєте профільну вищу освіту? Чим більше інфо, тим вищі шанси отримати запрошення на співбесіду!