Резюме рекламіст
Звичайні оголошення
Знайдено 2 оголошенняРеклама явище таке ж давнє, як торгівля і сама цивілізація. Купці вдавалися до різних способів залучення перехожих на ринку до своїх наметів, а глашатаї ходили вулицями міст і сповіщали населення про майбутні заходи. В епоху інтернету маркетинг – індустрія, яка динамічно розвивається. Починаючи від бажання клієнта прорекламувати свій продукт або послугу і до впровадження – все це копітка робота, що вимагає участі безлічі фахівців.
У крихітних і середніх компаніях усіма питаннями просування зазвичай займається одна людина – рекламіст. Він зайнятий розробкою стратегій, вивченням пропозицій конкурентів, дослідженням ринку, складанням плану і розподілом бюджету. На плечі співробітника лягає брендинг, розкрутка в соціальних мережах і на інших майданчиках. Чим більше фірма, тим ширше можливості збільшити штат рекламників. У маркетингових агентствах коло профі рясне. Тут і рекламні агенти, штатні дизайнери, які створюють приголомшливий візуал, редактори, копірайтери, медіапланери й тощо.
Де б ви хотіли працювати? На яку зарплату розраховуєте? Є успішні проекти? Для роботодавців важливі якості співробітника. Знання та стаж теж грають роль, але активність, висока працездатність, зарядженість «на перемогу», розуміння психології покупців – куди важливіше. Тому розповідайте про себе в резюме. Працевлаштовуйтеся через ОГОЛОШУ швидко і легко!