Резюме трейд маркетолог
Звичайні оголошення
Торговий маркетинг – один з важливих інструментів виробництва. Методика розроблена для створення групи продукції, презентацію для аудиторії, визначення ціни і підвищення продажів компанії. Спеціаліст, який виконує ці завдання – трейд-маркетолог. Які обов'язки виконує? Робота ведеться безпосередньо на місцях збуту (в магазинах). Тут здійснюється навчання промоутерів, консультантів. А також, людина, що займає посаду бере участь в організації та впровадженні рекламної кампанії (оформляє зал, стенди й тощо).
Загалом професіонал співпрацює одразу з двома групами – покупцями і продавцями. Перших він стимулює робити покупки, других – підвищувати продажі. Якщо на складі вже давно порошитися партія товару, торговий маркетолог повинен придумати, як її реалізувати. Це основні завдання, які покладають на менеджера.
Якщо у вас є досвід успішного просування продукту і профільна освіта – пристойний заробіток зі старту гарантований. Але навіть не маючи стажу, можна працевлаштуватися. Галузь торгівлі стрімко розвивається, тому робочі руки потрібні скрізь. Головне – цілеспрямованість, фантазія і відповідальність. Розкажіть в своєму резюме на ОГОЛОШІ побільше, щоб отримати запрошення на співбесіду!