Завантаження

Рус
Маркетинг/ Реклама/ Дизайн/ PR
Вибрати спеціалізацію
Освіта
Вища
Незакінчена вища
Середня спеціальна
Середня
Досвід роботи
Без досвіду
До 1 року
Від 1 до 2 років
Від 2 до 5 років
Більше 5 років
Вид зайнятості
Повна зайнятість
Неповна зайнятість
Віддалена робота
Проектна робота
Стажування/ практика
Стать
Чоловік
Жінка

Резюме трейд маркетолог

Звичайні оголошення

Торговий маркетинг – один з важливих інструментів виробництва. Методика розроблена для створення групи продукції, презентацію для аудиторії, визначення ціни і підвищення продажів компанії. Спеціаліст, який виконує ці завдання – трейд-маркетолог. Які обов'язки виконує? Робота ведеться безпосередньо на місцях збуту (в магазинах). Тут здійснюється навчання промоутерів, консультантів. А також, людина, що займає посаду бере участь в організації та впровадженні рекламної кампанії (оформляє зал, стенди й тощо).

Загалом професіонал співпрацює одразу з двома групами – покупцями і продавцями. Перших він стимулює робити покупки, других – підвищувати продажі. Якщо на складі вже давно порошитися партія товару, торговий маркетолог повинен придумати, як її реалізувати. Це основні завдання, які покладають на менеджера.

Якщо у вас є досвід успішного просування продукту і профільна освіта – пристойний заробіток зі старту гарантований. Але навіть не маючи стажу, можна працевлаштуватися. Галузь торгівлі стрімко розвивається, тому робочі руки потрібні скрізь. Головне – цілеспрямованість, фантазія і відповідальність. Розкажіть в своєму резюме на ОГОЛОШІ побільше, щоб отримати запрошення на співбесіду!

Детальніше