Резюме SMM-менеджер
Звичайні оголошення
Знайдено 3 оголошенняЗараз, в період небувалого піднесення соціальних мереж, змінилася і контекстна реклама, а з нею і ряд професій. Однією з таких є SMM-спеціалісти. Онлайн маркетинг потужний інструмент для покращення іміджу бренду, збільшення популярності і продажів. До завдань СММ-менеджера входить просування фірми, торгової марки, продукту або людини на інтернет майданчиках: Файсбук, Інстаграм, Ютуб, Твітер, телеграм і ін. Головний обов'язок – комунікація з аудиторією. Необхідно не тільки нарощувати кількість підписників, а й дізнаватися про інтереси і бажання, робити пости, створювати цікавий контент, відповідати на коментарі, боротися з негативом і т. д.
Що потрібно для роботи в SMM? Уміння писати гарно, додавати привабливі фото/відеоматеріали, добре розуміти специфіку кожної соцмережі, мати базові знання СЕО-просування, вміти користуватися веб-аналітикою і налаштовувати таргетовану рекламу. Навіть не маючи в своєму арсеналі кейсів, працевлаштуватися реально. Почніть з публікації резюме на ОГОЛОШІ. Якщо є портфоліо – прекрасно, додавайте його! Сертифікати з курсів SEO-оптимізаторів? Чудово. Роботодавці зацікавляться таким кандидатом. Робота сама вас знайде, не витрачайте час на перегляд вакансій на купі сайтів. Розміщуйте резюме на дошці оголошень безкоштовно прямо зараз!