Завантаження

Рус
Маркетинг/ Реклама/ Дизайн/ PR
Вибрати спеціалізацію
Освіта
Вища
Незакінчена вища
Середня спеціальна
Середня
Досвід роботи
Без досвіду
До 1 року
Від 1 до 2 років
Від 2 до 5 років
Більше 5 років
Вид зайнятості
Повна зайнятість
Неповна зайнятість
Віддалена робота
Проектна робота
Стажування/ практика
Стать
Чоловік
Жінка

Резюме менеджер маркетингових досліджень

Звичайні оголошення

У чому полягає сенс marketing research? Це комплексні дії, спрямовані на вивчення трендів ринку, розуміння поведінки аудиторії, їх бажань, а також курсу розвитку конкурентів. Їх можна класифікувати на:

  • кон'юнктуру ринку (габарити, статеві, вікові, соціальні відмінності);
  • купівельну спроможність;
  • властивості самої продукції (позитивні і слабкі сторони, новий функціонал для існуючого товару й тощо);
  • аналітика PR-кампаній (їх ефективності, популярності);
  • аналіз економічний (дельта ціни і прибутку, виробничих витрат та кількості, та ін.).

Менеджери маркетингових досліджень бувають як штатні, так і із сторонніх профільних студій. Якщо ви шукаєте роботу, вказуйте в своєму резюме бажаний вид зайнятості (постійна, епізодична), рівень заробітної плати, освіту та ін. Ви спеціалізуєтесь на польових (опитування) або кабінетних (обсяги замовлень, звіти, вартість, кадрова текучка і інше) дослідженнях? Чим більше даних ви надасте, тим простіше роботодавцю обрати майбутнього співробітника. На дошці оголошень ОГОЛОША розміщувати своє CV можуть безкоштовно абсолютно всі маркетологи, з досвідом і без!

Детальніше