Резюме бренд-менеджер
Звичайні оголошення
Торгові марки з'являються як гриби після дощу. Але більшість губиться і не набуває популярності. І причина в неправильному розкручуванні або, взагалі, в його відсутності. Щоб таких провалів не відбувалося, в маркетингу є свої фахівці, які допомагають цього уникнути. Бренд-менеджер ретельно створює образ продукту або компанії, розробляє та впроваджує стратегії, які підвищать впізнаваність серед потенційних покупців.
Професія вимагає креативного мислення, вміння відчувати потреби клієнтів, розуміння методів психології споживача, наполегливості і організованості. До soft skills ще можна віднести знання кон'юнктури ринку, моніторинг конкурентів, аналіз успішних рекламних кампаній та застосування тактик у власній справі. Рекламщики часто тісно співпрацюють з дизайнерами та копирайтерами, направляють розробників в потрібне русло, приймають проекти, виправляють проблемні ділянки та ін.
Скільки хочете заробляти? Є успішні кейси просування марки? Додавайте якомога більше інформації в своє резюме. Виділяйтеся на тлі інших претендентів! Приділіть всього 2 хвилини завантаженню резюме на дошці оголошень ОГОЛОША, і отримуйте запрошення на співбесіди від роботодавців!