Завантаження

Рус
На вашому рахунку50 грн.Реєструйсяі витрачай!
Маркетинг/ Реклама/ Дизайн/ PR
Вибрати спеціалізацію
Освіта
Вища
Незакінчена вища
Середня спеціальна
Середня
Досвід роботи
Без досвіду
До 1 року
Від 1 до 2 років
Від 2 до 5 років
Більше 5 років
Вид зайнятості
Повна зайнятість
Неповна зайнятість
Віддалена робота
Проектна робота
Стажування/ практика
Стать
Чоловік
Жінка

Резюме PR-менеджер

Звичайні оголошення

Піарник – професія, покликана допомагати знаходити взаєморозуміння між замовником і виконавцем. PR-менеджер працює над іміджем бренду тривалий час (щоб приріст був органічним), зіставляє стратегію і педантично їй слідкує. Адже головне для компанії – довіра покупців. А для формування таких відносин необхідно пройти довгий шлях.

Піар – це не скандали в жовтій пресі та не розповіді в вузьких колах. Це ціла наука, тонкий підхід до аудиторії. Тому від фахівця вимагають певних особистих якостей: комунікабельність, доброзичливість, творча жилка, аналітичний склад розуму, вміння шукати вихід зі складних ситуацій, відповідальність, організованість, активна життєва позиція. Навички розкручування брендів, глибокі пізнання в маркетингу теж знадобляться.

Якщо це прямо про вас, і ви хочете поміняти сферу діяльності, спробуйте себе в рекламі. Вже є кейси успішної розкрутки? Додавайте портфоліо в своє резюме на ОГОЛОШІ. Через дошку оголошень пошук роботи і співробітників простіше і приємніше. Публікації безкоштовні для всіх користувачів!

Детальніше