Резюме PR-менеджер
Звичайні оголошення
Піарник – професія, покликана допомагати знаходити взаєморозуміння між замовником і виконавцем. PR-менеджер працює над іміджем бренду тривалий час (щоб приріст був органічним), зіставляє стратегію і педантично їй слідкує. Адже головне для компанії – довіра покупців. А для формування таких відносин необхідно пройти довгий шлях.
Піар – це не скандали в жовтій пресі та не розповіді в вузьких колах. Це ціла наука, тонкий підхід до аудиторії. Тому від фахівця вимагають певних особистих якостей: комунікабельність, доброзичливість, творча жилка, аналітичний склад розуму, вміння шукати вихід зі складних ситуацій, відповідальність, організованість, активна життєва позиція. Навички розкручування брендів, глибокі пізнання в маркетингу теж знадобляться.
Якщо це прямо про вас, і ви хочете поміняти сферу діяльності, спробуйте себе в рекламі. Вже є кейси успішної розкрутки? Додавайте портфоліо в своє резюме на ОГОЛОШІ. Через дошку оголошень пошук роботи і співробітників простіше і приємніше. Публікації безкоштовні для всіх користувачів!