Резюме маркетолог
Звичайні оголошення
Знайдено 5 оголошеньЗавдання маркетолога просування послуг і продукції. Він чудово розуміє, що подобається покупцеві і, найважливіше, вміє запропонувати потенційному клієнту саме те, що буде йому до смаку. Професія створена для людей з активною життєвою позицією, які трошки психологи, піарники і навіть копірайтери, а в чомусь аналітики і дослідники.
Ви хочете працювати в рекламному агентстві і крапотіти над проектами замовників? Або шукаєте компанію, яка наймає фахівця для своїх потреб? Вказуйте в своєму резюме на ОГОЛОШІ побільше інформації. Очікуваний рівень зарплати? Додавайте портфоліо. Хоча працевлаштуватися можна і не маючи досвіду.
Чим займається рекламіст? Вивчає аудиторію від А до Я. Тренди ринку, захоплення та інтереси, гендерні, вікові та соціальні відмінності. А ще зайнятий координацією дій медіа-партнерів. В обов'язки співробітника входить: створення стратегії просування і рекламних кампаній, брендинг, аналіз промо акцій, підготовка e-mail розсилок. Для виконання поставлених завдань необов'язкова наявність вищої освіти, досить базових знань маркетингу, вміння робити презентації і «думати, як покупець».